• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Verzendmethoden
1. Verzending door PostNL
2. Bezorging door onze bezorgservice
3. Afhalen in onze winkel

Versturen van pakketten met PostNL
Het versturen van kleine pakketten doen wij via PostNL. Zodra je een bestelling hebt geplaatst en deze is verwerkt, wordt het pakket verstuurd. Je ontvangt dan een track & trace code om je bestelling de volgende dag te volgen. Alle bestellingen die voor 17:00 uur zijn besteld en betaald worden de volgende werkdag thuisbezorgd. In enkele gevallen (zoals extreme drukte, feestdagen, stakingen e.d.) kunnen pakketten vertraging oplopen.

Bezorging door onze bezorgservice
Grote en zware artikelen zoals babykamers, boxen en meubelen kunnen wij niet via PostNL versturen. Daarom heeft Baby Dreams een eigen bezorgservice, die deze items bij je thuisbezorgd. Zodra je bestelling op voorraad is, kunnen wij deze binnen 15 werkdagen bezorgen. Voor bestellingen uit België en voor bestellingen inclusief montage geldt een levertijd van circa 2-3 weken.

Afhalen in onze winkel
Als je van plan bent om je bestelling af te halen in de winkel, kun je dit het beste direct aangeven tijdens het bestellen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht en je bestelling wordt gratis in de winkel gereserveerd. Je ontvangt van ons automatisch een bericht zodra je de bestelling kunt afhalen. Neem hiervoor wel altijd de factuur mee. Dit mag uitgeprint of op je mobiele telefoon.

Ruilen en Retourneren
Bij Baby Dreams is het altijd mogelijk om het artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Je kunt een email sturen naar retour@baby-dreams.nl met vermelding van het ordernummer en wij nemen de retour aanvraag in behandeling. Je kunt ook de onderstaande stappen volgen.

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
1. Log in met je account op de webshop.
2. Klik op de order waarvan je artikelen wilt retourneren.
3. Klik rechts onderin op artikelen retourneren om een retour zending aan te maken.
4. Je kunt het aantal artikelen dat je wilt retourneren hier invullen. Wanneer je artikelen wilt houden laat je deze op 0 staan.
5. Vul in het volgende scherm de reden voor retour in en klik op verstuur.
6. Stuur het pakket naar ons adres.
7. In uw account kunt u de status van de retourzending volgen.

Beschadigd / Verkeerd geleverd
Indien je artikelen wilt terugsturen i.v.m. een beschadiging of nalatigheid door Baby Dreams, kun je bij onze serviceafdeling een retourlabel opvragen. Je kunt dan een mail sturen met een duidelijke omschrijving en het ordernummer naar service@baby-dreams.nl. Wij nemen in dit geval de kosten van de retourzending voor onze rekening. Dit is overigens alleen mogelijk voor online bestellingen. Voor aankopen in de winkel kun je contact opnemen met de service afdeling in de winkel.

Annuleren / Ruilen
Indien je een artikel wilt ruilen of de bestelling wilt annuleren, kan dit altijd binnen 14 dagen na aflevering van je bestelling. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag na aflevering van je bestelling. Bestaat je bestelling uit meerdere deelleveringen dan gaat de termijn van 14 dagen pas in na levering van het laatste product. Zodra je het artikel naar ons terugstuurt zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Wanneer je de bestelling wilt annuleren zal het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending van de bestelling door ons binnen 14 dagen teruggestort worden. Deze termijn start op het moment dat je aangeeft een artikel retour te gaan sturen. Tevens is het mogelijk om binnen 14 dagen na aankoop je bestelling te retourneren of te ruilen in onze winkel te Zandvoort.

Verwerkingsproces
Op het moment dat je het artikel retour stuurt, duurt het altijd even voordat deze door ons in ontvangst genomen kan worden. Normaliter duurt het 2-3 werkdagen voordat het pakket door PostNL wordt afgeleverd. Zodra het pakket bij ons is afgeleverd, wordt deze uiteraard zo spoedig mogelijk verwerkt. Je ontvangt zo snel mogelijk en uiterlijk met 14 dagen het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending retour. Je wordt altijd per e-mail op de hoogte gehouden betreffende de status van het geretourneerde artikel.